sobota, 25 maja 2013

Podkład Estee Lauder D.W.L. - recenzja

Hej dziewczyny,


Dziś krótka recenzja podkładu Estee Lauder Double Wear Light


Zalety:

- opakowanie - dzięki, któremu kontrolujemy ilość potrzebnego podkładu
- jest dużo lżejszy od jego brata Double Wear
- średnie krycie 
- nie świeci się na twarzy
- pozostaje na twarzy przez długi czas ( podczas wysokich temperatur i wilgoci)
- nie zapycha
- świetnie daje sobie rady z zaczerwieniami i wszystkimi niedoskonałościami
- wydajny
- świetnie się wtapia w skórę nie tworząc efektu maski

Wady:

- cena
- nie wielki wybór kolorów
- czasami zbyt szybko zastyga na twarzy i nie wiele można z tym zrobić

Podkład tak wygląda na mojej skórze:




Podsumowując, jest to najlepszy podkład wysoko półkowy jaki dotąd używałam.

Teraz będę testować podkład z firmy Lancome zobaczymy:)

Pozdrawiam was mocno, Kasia

7 komentarzy:

  1. Ładny efekt końcowy,bardzo naturalny,buziaki Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt mi sie bardzo podoba :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie kryje i dobrze wygląda, nie tworzy maski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,żeby go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czaję się na niego i czaję :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie! Koleżanka jest nim zachwycona, ale ja ostatnio nie polubiłam się z innymi kosmetykami tej firmy i trochę się zraziłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)