niedziela, 12 maja 2013

Projekt denko i jego następcy - pielęgnacja

Witajcie :)


Dziś o kosmetykach i ich następcach, zapraszam:

Ciało:


-The Body Shop "earth lovers" morela i bazylia oraz vanilla bliss
Oba żele udało mi się kupić na promocjach, bardzo lubię ich zapachy i konsystencję. Niestety regularna ich cena jest zbyt wysoka.

Następcą żel z Victoria's Sekret


-Kulka Garnier mineral InvisiDry przyjemny zapach, na krótki czas.
-Vichy w kremie przyjemny zapach, ale to była pomyłka. Niestety nie sprawdził się

Następca Vichy w kulce

Włosy:


-Odżywka Toni&Guy do blond włosów, niestety nie zauważyłam niczego. Przyjemny zapach, łatwe rozczesywanie włosów, ale włosy lekko przesuszone przy końcach.
-Odżywka John Frieda do włosów mocno przesuszonych. Piękny zapach, włosy miękkie, gładkie i lśniące. Tą odżywkę na pewno kupię ponownie.

Następca Aussie 3 minute miracle do zniszczonych włosów.


-Suchy szampon Batiste mój must have!!

Twarz:


-Peeling Soap&Glory do każdego rodzaju skóry. To był najgorszy peeling z jakim miałam do czynienia. Nie wiele drobinek oczyszczających, a te które były, były zbyt duże i zbyt ostre brrr..
U mnie się kompletnie nie sprawdził mino, że lubię tą firmę.

Następca No7 total renewal mikro-dermabrazja


-Flos-Lek lifting krem przeciwzmarszczkowy. Konsystencja bardzo lekka, świetnie nadawał się pod makijaż, zapach nie należał do przyjemnych, ale świetnie nawilżył moją skórę. Zmarszczki jak były tak są:P

Następca La Roche-Posay hydreane


-Douglas beauty water. Wodę termalną uwielbia cała moja rodzinka, idealna w sezonie wiosenno-letnim. Kupuję zawsze małe opakowania, gdyż można śmiało wrzucić do torebki. Idealna w podróż, nasz zbawca w upalne dni.

Następca woda termalna Avene


A wy miałyście, któryś z tych kosmetyków??


Pozdrawiam, Kasia



11 komentarzy:

  1. Woda z Douglasa jakoś mnie nie przekonuje :P Każda inna - nawet ta z Iwostinu, ale nie ta -> woda chyba z kranu zamknięta w pojemniku z nalepką Douglas ;) Tak było, jest i będzie, ze firmy będą produkować pod własnym szyldem produkty, które należą raczej do 'przeciętniaków', bo na tym się zarabia = niskie koszty, wysoka marża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. wiem co masz na myśli teraz używam wody z Avene i jest diametralna różnica, aż żal mi się dzielić z rodziną :D

      Usuń
  2. Ja czekam aż Batiste wreszcie wejdą do Polski :D
    Pozdrawiam
    mojakosmetycznapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na ten suchy szampon batiste:) /K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mam nadzieję, że się w końcu pokażą w PL:)

      Usuń
  4. aussie - slyszlam wiele dobrego ,zwlaszcza przy naprawde zniszczonych wlosach . niestety nie sa w polsce zbyt latwo dostepne:( chyba tylko przed internet:(
    kulka vichy jest dobra, ale nie narzekam na pocenie, u mnie spokojnie daja rade zwykle tanie drogeryjne kulki np z nivei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja kulki z Nivea używałam chyba z 5 lat:):) Był to mój ulubieniec! Niestety po ciążach wszystko się zmieniło :D

      Usuń
  5. a cow twojej szafie na wiosne-lato?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Wiele nie doszło większość z tamtego lata:) Niestety tu wciąż chłodno :(

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)