środa, 5 czerwca 2013

Ulubione kwiecień, maj '13

Cześć dziewczyny!!


Na samym początku małe przypomnienie na temat rozdania, na które was zapraszam KLIK:


Przychodzę dziś do was z ulubionymi kosmetykami ostatnich miesięcy.
Pielęgnacja:


- kulka Vichy mój ideał
- zel do mycia twarzy Vichy Normaderm - swietnie sie sprawdza w usowaniu makijazu, uwielbiam i zaluje, ze tak pozno go odkrylam
- Lancaster +50 filtr przeciwsłoneczny - ma świetną delikatną konsystencję, nie bieli twarzy, nie przesusza, świetnie nadaję się pod makijaż, śliczny zapach
- No7 peeling, a w zasadzie mikro-dermabrazja - używam raz w tygodniu, jest ostry więc nie nada się na każdą skórę, nie uczulił mnie, buzia jest gładka i przede wszystkim pomaga zwyciężyć mój mały trądzik :D

Kolorówka:


- lakier do paznokci Essie "mint candy apple"


- błyszczyk do ust Revlon 180 pink pop
- Szminka do ust No7 09 showy


- rozświetlacz MAC "soft&gentle"


- cień Bobbi Brown 3 ballet
- cień w kremie Maybelline Color Tattoo 65 pink gold


- czarna kredka Soap&glory
- brązowo - szara kredka Rimmel Scandal Eyes taupe 004
- miętowa kredka Catrice 090 would you mint?
- turkusowa kredka Bourjois 54 bleu clinquant
- kobaltowa kredka Loreal 108 portofino blue
- kredka do brwi MAC lingering

Makijaż w tych miesiącach nie należał do bogatych, poszłam na łatwiznę.

A co wasze serca skradło w tym miesiącu??

Pozdrawiam, Kasia

8 komentarzy:

  1. Mint candy apple jeszcze nie mam i muszę to zmienić.
    Kredka z L'oreala i Bourjois są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kredkę z Catrice i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG te Vichy przyprawiło mnie o walkę z trądzikiem...... Ale reszta mi się baaardzo podoba! A kredki szczególnie . Bardzo lubię kolorowe kredki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, niestety nie u wszystkich wszystko się sprawdza:( W tym roku królują kredki:):)

      Usuń
  4. Na błyszczyk i szminkę to się pośliniłam, piękne kolory :) I jeszcze ta turkusowa kredka i cień Bobbi Brown i.. w sumie to większość :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)