czwartek, 1 sierpnia 2013

Ulubieńcy lata 2013

Cześć dziewczyny:)


Dziś przychodzę do was z moimi ulubieńcami. Kosmetyków jest nie wiele, a spowodowane to jest niesamowitymi upałami w Anglii. Przyznam, że tak pięknego lata w UK nie pamiętam:)

Zacznę od pielęgnacji:


Numer jeden to filtr przeciwsłoneczny SPF 50 uvb +uva firmy Lancaster Sun Beauty - kremowa konsystencja, bardzo szybko się wchłania, przyjemny zapach.
Działa w 100% bo moja twarz jest mocno jaśniejsza od reszty ciała:)

Płyn micelarny Loreal, bardzo głośno zrobiło się o tym produkcie. Znalazł się w idealną porę, bo moja ukochana Bioderma się skończyła. Jestem mega zaskoczona działaniem tego produktu, nie jest to zamiennik Biodermy tu się z tym nie zgodzę. Usuwa makijaż oczu bardzo dobrze na czym najbardziej mi zależy. Natomiast różnice opowiem wam w projekcie denko:)

Powrót do starego a jak dobrego kosmetyku, delikatny nawilżający krem do twarzy Cetaphil.

Muszę wam napisać o mojej pielęgnacji skóry, bo wiele się działo!


Krem do rąk Palmer's cocoa butter +vit E - genialny tłusty krem do rąk bardzo suchych. Nie polecam na dzień w wielkich upałach zbiłam już dwa kubki :D

Toni&Guy sól morska do stylizacji, jakiś czas temu kupiłam ten produkt w promocji kup 2 a 3 za darmo i padło na ten dziwny produkt. Na początku byłam załamana tym co on robi na głowie. Natomiast miesiąc temu okazał się strzałem w dziesiątkę, efekt pięknych loków, wygląd delikatnie mokrych włosów, który się utrzymuje cały dzień. Używam go tylko dzień przed myciem, kiedy włosy nie są już takie świeże. Świetny zapach.

Zapach lata:


Mój ukochany Guerlain Aqua Allegoria mandarynka i bazylia
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: zielona herbata, bluszcz, klementynka, czerwona pomarańcza, kwiat pomarańczy
Nuta serca: mandarynka, bazylia, piwonia, rumianek
Nuta bazy: ambra, drzewo sandałowe

Calvin Klein CK IN2U - tego poszukiwałam na te wakacje - ranny prysznic, psik psik i "ready to go" :)
Nuty zapachowe: liście czarnej porzeczki, grejpfrut, bergamotka, orchidea, kaktus, wanilia, drzewo cedrowe.


Paznokcie:


Tu bez dwóch zdań nie umiem się zdecydować, uwielbiam lakiery Essie. Ja nie posiadam wiele lakierów, ale jeśli już chcę kupić to zazwyczaj pada na Essie:)

Oto moja ulubiona piątka od lewej:
- watermelon - świetne krycie już przy pierwszej aplikacji, natomiast dwie to już ideał
- a crewed interest - niestety jest bardzo kiepski jeśli chodzi o krycie min 3 warstwy :(
- bikini so teeny - niestety to samo co wyżej 3 warstwy
- in the cab-ana - świetne krycie
- mint candy apple - tu już min 2 warstwy


Kosmetyki kolorowe:


Błyszczyk MAC dazzleglass skubaniec klei się niemiłosiernie, ale utrzymuje się około 2 godzin. Coś za coś:) Kolor love alert.

Szminka MAC costa chic jedyny minus to lubi podkreślać suche skórki na ustach, ale kolor wynagradza wszystko.



Podkładu wam nie pokaże, bo nie jestem z niego zadowolona (Lancome).

Bronzer, Chanel bronzing make up base - zbawienie, różnica między twarzą a ciałem jest minimalna.

Jak już bronzer w kremie to i róże w kremie:) Brzoskwinia Maybelline dream touch 02 i róż Max Factor miracle touch 14 soft pink

Rozświetlacz Dior 002 amber diamond ideał na lato - złoto, brąz 


I mój największy ulubieniec, czyli brwi. Zrobiłam się wielką maniaczką ładnie podkreślonych brwi. Nie powiem, bo raz to wychodzi a czasem jest po prostu gorzej:D
Kredka MAC lingering
Cień MAC concrete

Na mojej liście jest popularny Aqua Brow MUFE, zobaczymy:)

A co u was się sprawdza w takich upałach??
Jak wygląda wasz makijaż??


Pozdrawiam, Kasia

3 komentarze:

  1. oj baza z chanel wygląda ślicznie.. trochę kusi ale ta cena....
    produkty z MACa też wyglądają ciekawie;> niby mam cienie do brwi ale może kredka będzie lepsza?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta szminka z Mac'a!! A bazę Chanel sama bardzo lubię :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy kupuja ten micel loreal mnie jakos hamuje jego wyglad;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)