czwartek, 19 września 2013

Projekt denko - kolorówka

Cześć dziewczyny!!


Dziś kolejne denko muszę przyznać, że jestem z siebie dumna i ładnie kończę produkty :):)

Przynajmniej będę mogła iść na zakupy :D

Dziś produkty, które najciężej zużyć KOLORÓWKA i cała reszta.

Zaczynajmy:

Podkłady


O każdym podkładzie jest osobna recenzja
Teraz używam podkłam Lancome teint miracle

Błyszczyki

Teraz kończę ostatni już błyszczyk, który posiadam z firmy Revlon

Pudry

Puder Clinique redness solution zamieniłam na puder z Givenchy

Lakiery do paznokci

Zużyłam Loreal 202 Marie Antoinette
Essie Mademoiselle

Zamieniłam na Essie muchi muchi

Mgiełki

Oby dwie bardzo lubię i kupuję na zmianę, teraz używam MAC fix+ uwielbiam

Perfumy

Zużyłam Gucci eu de perfum II, a teraz namiętnie używam Guerlain Idylle

A jak wam idzie zużywanie produktów, szczególnie tych kolorowych??

Pozdrawiam, Kasia

4 komentarze:

  1. Tient Miracle miałam kiedyś i pamiętam,ze był idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zużycie czegokolwiek z kolorówki graniczy niemal z cudem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)