środa, 30 października 2013

Floslek Anti Acne Antybakteryjna pianka do mycia

Cześć dziewczyny!!


Przygotowałam dla was recenzje produktu do mycia twarzy z firmy Floslek.


Pianka przeznaczona jest do cery tłustej i mieszanej, zadaniem płynu jest usuwanie makijażu i zanieczyszczeń.

Niestety z makijażem radzi sobie bardzo marnie, używam jej po demakijażu i tu sprawdza się bardzo dobrze. Jej zapach jest bardzo przyjemny i delikatny lekko cytrusowy.
Nie pomaga w leczeniu trądziku ani nie pogarsza stanu skóry. Skóra po oczyszczeniu jest bardzo delikatna tak jak sama pianka - lekki puch na dłoni.


Pianka nie wysusza mojej twarzy, nie uczula, ani nie podrażnia.


Jej cena to 19.90 zł za 250 ml, do umycia całej twarzy wystarczy jedna pompka, więc za tą cenę myślę, że produkt jest wart uwagi. Pianka jest bardzo wydajna, używam jej od sierpnia i zużyłam mniejszą połowę. 


A wy używałyście pianki Floslek??
Dostępna jest w aptekach, a także w sklepie Floslek


Pozdrawiam, Kasia

1 komentarz:

  1. Mam tą piankę, ale już jej chyba nie zużyję do końca. Ma fajne opakowanie z pompką i śliczny zapach jak zauważyłaś. Na początku stosowania podobało mi się jej działanie, oczyszczona twarz, krostki wysuszała, stwierdziłam, że pomaga na niedoskonałości. Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie zrobiła z mojej twarzy sahary. Musiałam ją odstawić na jakiś czas i do tej pory zalega w szafce..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)