poniedziałek, 14 października 2013

Pielęgnacja włosów

Witajcie dziewczyny!!


Dziś trochę o mojej pielęgnacji włosów, ujmę to krótko nie używam zbyt skomplikowanych produktów,  ani nie przywiązuję dużej uwagi co znajduje się w składzie.
Włosy myję co 3-4 dni.

Zaczynajmy:

Szampony i odżywki:

Jedna z lepszej serii Loreal, często wracam do tych szamponów  i odżywek.


Szampon Garnier Ultra Doux, ślicznie pachnie zakupiony w PL


Szampon Paul Mitchell do włosów blond, świetnie się pieni, pięknie pachnie, profesjonalna linia koszt około 12 funtów, trzymamy na głowie od 3 min do 5 min. Nie daje efektu fioletowych włosów.


Odżywka Jantar, z której jestem mega zadowolona. Pojawiły się baby hair :):)


Maski:

Już nie liczę ile opakowań maski Toni&Guy zużyłam, świetna!! Pozostawiamy na 5 min i włosy są bardzo miękkie, oraz błyszczące.


Maska z proteinami i masłem shea b2, kupiona w TKmaxx z czystej ciekawości, włosy pachną po niej niesamowicie, świetnie się rozczesują i błyszczą, tylko jest jej bardzo mało.



Oleje:

Alterra na przemian z olejem kokosowym.
Raz w tygodniu używam olei na włosy i pozostawiam na min 3 godziny.


Pozostałe produkty:

Kerastase nutritive olejek/nabłyszczacz do włosów, na zakończenie zawsze używam tego specyfiku. Moje włosy to lubią, a szczególnie końcówki, które są bardzo przesuszone.


Lakier do włosów Tresemme, zawsze kupuję mały lakier ze względu na rzadkie używanie.
Suchy szampon Batiste uwielbiam zawsze kupuję, świetny do odświeżenia lub nadania objętości włosom.


Label. m to profesjonalny brat Toni&Guy, zakupiłam 8 miesięcy temu. Bardzo wydajny produkt do ochrony włosów przed ciepłem suszarek i prostownic.


Toni&Guy woda morska, fajny bajer na lato, używać najlepiej przed myciem włosów.


To już wszystko, mam nadzieję, że post się wam spodoba. Coś innego:)
Specem od włosów nie jestem, organicznych produktów nie używam, moje loczki tego nie lubią.


Pozdrawiam, mocno Kasia 

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda mi się spóbować tego duetu z L'oreala! Jantar mam zamiar zacząć stosowac w listopadzie i też tylko musze zaopatrzyć się w taki atomizer:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. również używam odżywki Jantar i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)