wtorek, 29 października 2013

Zakupy:)

Cześć dziewczyny!!



Dziś mam dla was post o moich nowościach. Już dawno nie kupowałam nic specjalnego dla siebie. Z okazji, że w końcu miałam wolne razem z moim mężem, wyszliśmy razem całą rodzinką na pyszny obiad i zakupy :)

Zima się zbliża i dzieciaki potrzebowały kilka nowych ciuszków, a i mama na tym skorzystała:)

Zapraszam:

- płatki kosmetyczne + suche szampony, które kocham i polecam.

- masło do ciała TBS tylko 5 funtów, jak ja uwielbiam takie promocje. Dwa olejki do kominka.

- nowa paleta Urban Decay Vice2, kolory są extra. Już niebawem pojawi się recenzja :)

- troszkę wcześniejszy prezent imieninowy, kolczyki Swarovski i bransoleta Pandora

Tak sobie myślę, czy nie miałybyście ochotę  od czasu do czasu na "outfit" moich dzieciaków?


Pozdrawiam, Kasia


3 komentarze:

  1. Biżuteria fajna:) Paletki extra! Ładne kolory, bardzo różnorodne. A suche szampony mam, używam sporadycznie i nadal do końca nie jestem do nich przekonana, to dla mnie niezbyt higieniczne, ale w łazience w razie czego zawsze jeden stoi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy udane :) ja muszę zaopatrzyć się w świeżą dostawę batiste bo ostatni szampon mam już na wykończeniu a bez z nich ani rusz funkcjonować:)

    outfity Twoich dzieci byłyby fajnym urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne ze tak jak rowzniez twoj:)
    olya

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)