niedziela, 3 listopada 2013

Loreal Nude Magique BB Powder

Cześć dziewczyny!!


Dziś nowość w mojej kosmetyczce puder Loreal. Od dłuższego czasu myślałam o kupnie jakiegoś pudru w kamieniu do torebki, na małe poprawki.
Moim ulubieńcem jest bez dwóch zdań puder Ben Nye, natomiast nosić go w torebce sobie nie wyobrażam.

Jego koszt to £6.99 ważność od otwarcia 24 miesiące. Pierwsze co mogę o nim powiedzieć to wielkie WOW, jest naprawdę świetny. Używam go namiętnie od 3 tygodni, a moja miłość do niego rośnie każdego dnia:)

Dostępny jest w dwóch odcieniach light i medium.


Opisując wam ten produkt nie znalazłam ani jednej wady, więc zacznijmy:

- buzia wygląda na wygładzoną
- nie ma efektu mąki na twarzy
- idealnie stapia się w podkład
- matuje skórę 8 godz. bez poprawek - moja cera jest mieszana
- nie wysusza skóry
- nie podkreśla suchych skórek
- uczucie aksamitu na twarzy
- niesamowicie lekki, jakbym nic nie miała na twarzy
- śliczna puderniczka z gąbeczką w środku i lusterkiem
- nie zapycha
- nie uczula
- żółty pigment

Jak widzicie dla mnie ideał!!


Nakładałam także bezpośrednio na krem i świetnie wygląda, natomiast krycie nie jest zbyt duże.


Nie przeraźcie się koloru, bo przepięknie wtapia się w skórę.

Tak wygląda na skórze:


Jedyny minus nie jest jeszcze dostępny w Polsce, ale jeśli macie kogoś kto mógłby wam kupić to poproście - nie pożałujecie!

Jest świetny!!

Mam nadzieję, że recenzja wam się przyda.

Pozdrawiam, Kasia

4 komentarze:

  1. Faktycznie ładnie łączy się z cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie, jak tylko będzie dostępny w Pl to z pewnością zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie:) Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda to fakt, kurcze ale mam jeszcze dwa inne kompakty xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)