piątek, 29 listopada 2013

Makijaż Andrzejkowy

Cześć dziewczyny!


Mam nadzieję, że zdążyłam z ostatnią propozycją.
Dziś mocna kreska, jagodowe usta i delikatny błysk na oku.

Zapraszam:







Użyte kosmetyki:

oczy:
- baza Urban Decay eden
- cień MAC grain - na całą powiekę i wewnętrzna strona dolnej powieki
- cień Bobbi Brown silwer moon 1 - na środkową część powieki
- cień z palety Bobbi Brown espresso - zewnętrzny kącik i dolna powieka
- cień z palety Bobbi Brown cement - załamanie powieki i dolna powieka
- cień z palety Bobbi Brown bone - pod łukiem brwiowym
- żelowy eyeliner Maybelline
- maskara Maybelline smoky eyes
- rzęsy połówki Ardell 318
- kredka Urban Decay zero - linia wodna
- cień MAC conrete - brwi


twarz:
- podkład Bourjois healthy mix 52
- puder Loreal magique nude BB
- róż+bronzer Golden Rose terracota 04
- rozświetlacz MAC soft and gentle


usta:
- szminka MAC craving


Życzę wam udanej zabawy!!

Kasia



8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tych pięknych, brązowych oczu!
    Makijaż mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo mi się podoba, idealna kreseczka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, ale do idealnej kreski jeszcze troszkę :)

      Usuń
  3. pieknie wygladasz, mi nigdy sie taka kreska nie udaje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)