czwartek, 30 stycznia 2014

FlosLek naturalne piękno krem normalizujący- recenzja

Cześć dziewczyny:)


Dziś przychodzę do was z kolejną recenzją produktu FlosLek, a mowa tu o kremie do twarzy z serii naturalne piękno.
Krem normalizujący kosztuje ok. 15 zł za 50 ml.

Używałam go około 2 miesięcy do momentu kiedy zaczęło się dziać nie za dobrze. Niestety zaczął mnie bardzo zapychać, a z tym walczę od dłuższego czasu.
Krem nie należy do najgorszych, ale jest nieodpowiedni do mojej cery.

Konsystencja kremu jest bardzo delikatna, ma świetny zapach, szybko się wchłania, bardzo dobry pod makijaż, matuje skórę, lecz w moim przypadku na bardzo krótki okres.

Jestem skłonna stwierdzić, że do skóry suchej jak i normalnej może być fantastyczną opcją. Natomiast skóra mieszana, tłusta, czy problematyczna może mieć z nim nie lada problemy.
Pamiętajcie jednak, że to tylko moja opinia. Niestety na dzień dzisiejszy moja skóra jest bardzo kapryśna i bardzo wiele produktów mnie zapycha:(

Wielki plus za skład, nie zagłębiam się za bardzo w te sprawy, ale wyczytałam, że nie posiada parafiny, olejów mineralnych, a także wazeliny.


Jeśli nie macie dużych problemów ze skóra, a szukanie czegoś taniego, lekkiego i delikatnie matującego, to myśle, że warto o nim poczytać.



Czy któraś z was może używała i ma inne zdanie na jego temat?

Pozdrawiam, Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)