środa, 1 stycznia 2014

Prezenty i zakupy

Cześć dziewczyny:)


Witam was w Nowym Roku, postanowiłam zacząć post od miłych rzeczy. Prezenty i zakupy bo już dawno nic nowego wam nie pokazywałam, zaczynajmy:

Zakupy:


- lip scrub bubblegum z firmy Lush - już długo mnie kusił i jest świetny, bardzo się przydał w ostatnich dniach.
- kredka do brwi MAC lingering - to już moja trzecia kredka, uwielbiam ją. Mam kilka produktów do brwi jednak jak potrzebuję szybko podkreślić kształt jest niezawodna. 
- błyszczyk Benefit coralista - dodatek w gazecie.
- balsam do ust NUXE - dopiero w tym roku się skusiłam na to cudo i żałuję, że tak późno.
- rozświetlacz The Balm mary-lou manizer - brak słów, przepiękny.


- podkład matujący z firmy No7 - wciąż testuję.
- krem BB Missha perfect cover - no tu oczarowania nie ma, ale zrobię o nim osobny post.
- bronzer NARS laguna - po wszystkich pozytywnych recenzjach zdecydowałam się wypróbować i jest bardzo dobrym kosmetykiem.
- lakier z firmy No7 - kosmetyk za darmo przy zakupach.
- cień No7 - kosmetyk za darmo przy zakupach.
- eyeliner brokatowy Collection - kosmetyk za darmo przy zakupach


- tonik z witaminą C Loreal
- płyn micelarny Loreal
- żel do mycia twarzy Sk:n z witaminami A,C i E a także z kwasem glikolowym (z polecenia ciasteczko25)
- masło do ciała The Body Shop


- kilka drobiazgów do włosów na promocjach
- zestaw Giorgio Armani 2x balsam do ciała i perfumy 100ml

Prezenty gwiazdkowe:


- naszyjnik sama kupiłam, zawieszkę dostałam (pandora).


- prezent od mojej kochanej duszyczki



- prezenty od mojego męża <3 div="">

Kolejny post to podsumowanie roku 2013. 
Kochane życzę wam by ten rok był jeszcze lepszy.


Buziaki Kasia

14 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty! Ten rozswietlacz to moj ulubieniec, jest cudowny! Misshe probowalam, ale nie przypadla mi do gustu... Torebka MK to moje male marzenie do spelnienia na ten rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko u mnie się nie sprawdził, kamień z serca mi spadł:)

      Usuń
  2. Same cudowności, czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aqua di gioia...ech,chcę ją kupić od roku, ale za każdym razem mysle sobie że jest masa tanszych perfum... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie się przymierzałam z dobry rok, była świetna cena w zestawie i teraz nie żałuję - zapach przepiękny

      Usuń
  4. Brzoskwiniowe maslo z TBs uwielbiam ! Piekny naszyjnik , no cudo !moze zrobisz recenzje rozswietlacza The Balm ?mysle nad jego zakupem ..wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! Ps .U mnie Missha sie nie sprawdzila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, dla ciebie również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:) Zrobię recenzję - porównanie dwóch rozświetlaczy z MAC i The Balm

      Usuń
  5. Same cudowności!! Przepiękna torba!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)