piątek, 3 stycznia 2014

Ulubieńcy roku 2013 - kolorówka

Cześć dziewczyny:)


Dziś nadszedł czas na podsumowanie roku 2013. Wybrałam kosmetyki, które towarzyszyły mi  najczęściej podczas makijażu i które sprawdziły się bezbłędnie.




Twarz:


- Loreal nude magique BB powder - light
- Chanel baza brązująca
- Benefit róż rockatour
- Sephora róż raspberry sheen 12
- MAC rozświetlacz soft and gentle


Oczy:


- Maybelline cień w kremie color tattoo 65 pink-gold
- Bobbi Brown prasowane pigmenty: 3 ballet, 4 mica, 1 silver moon


- Urban Decay vice2


- Rimmel 004 taupe
- Catrice 090 would you mint?
- Bourjois 54 bleu clinquant
- Rimmel 014 bright blue


Brwi:


- MAC kredka lingering
- Make Up For Ever aqua brow 25
- MAC cień concrete


Usta:


- błyszczyk Dior 556 dior addict ultra-gloss pearl
- Rimmel apocalypse 102 nova
- MAC angel (frost)
- Revlon masełko 080 strawberry shortcake

Pędzle:


- MAC 217
- Hakuro H79
- Maestro 480 rozmiar 10
- Sephora 15 eyeliner
- MAC 266


- Real Techniques powder brush (puder)
- Real Techniques buffing brush (podkład)
- Sephora mineral powder 45 (podkład)
- Sephora angled brush 131 (róż, bronzer)
- MAC 188 (podkład, róż, rozświetlacz)
- Real Techniques setting brush (rozświetlacz)
- Hakuro H63 (puder pod oczami, korektor)



A co u was najlepiej się sprawdziło?

Pozdrawiam, Kasia

2 komentarze:

  1. Ciekawi ulubieńcy, najbardziej spodobały mi się pigmenty z Bobbi Brown - moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno kupiłam ten puder z Loreal i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)