środa, 8 stycznia 2014

Ulubione kosmetyki do pielęgnacji 2013

Witajcie:)


Dziś przygotowałam dla was kolejną porcję ulubionych kosmetyków poprzedniego roku, a także całą resztę.

Zapraszam:

WŁOSY

Suche szampony Batiste - mój "must have" 

Maska regenerująca Toni&Guy - świetna expresowa maska


TWARZ

 Delikatny krem nawilżający Cetaphil - do kremu powróciłam dzięki zaleceniom 
mojej Pani dermatolog. Krem już ten posiadałam kilka lat temu
u mnie spisywał się świetnie i mam wielką nadzieję,
że i teraz mnie nie zawiedzie.

Żel do mycia twarzy Vichy normaderm - istny geniusz w usuwaniu 
makijażu.
Żel do mycia twarzy Cetaphil - bardzo delikatny żel do mycia twarzy 
idealny po cięższych zabiegach, czy antybiotykach.

Płyn micelarny Bioderma - niestety dość drogi produkt, ale 
siła wielka. Usuwanie makijażu to była czysta
przyjemność.
Płyn micelarny Loreal - cena już bardziej pozytywna, dobrze radzi sobie z 
usuwaniem makijażu. Trwa to jednak troszkę dłużej.

CIAŁO

Antyperspirant Vichy - najlepszy jaki używałam i teraz jestem mu wierna 
jak pies:)

AKCESORIA

 Szczotka do mycia twarzy Clarisonic Mia - kosztowny bajer,
natomiast uczucie czystości warte każdej ceny.

Szczotka do włosów Tangle Teezer - wyrywa włosy, ale 
na pewno jest tego dużo mniej niż w zwykłej szczotce. 
Wielką jej cechą to wygładzanie włosów.


Szczotka obracana BaByliss 42mm - nie umiem bez niej żyć, ideał 
do modelowania włosów.


PAZNOKCIE

Utwardzacz Seche Vite -  przyspiesza schnięcie lakierów, lakiery
trzymają się dobre 5 dni. Kocham.

Zmywacz do paznokci Sally Hansen - najlepszy jaki używałam,
jestem mu wierna kilka dobrych lat.



Doszliśmy do końca, po przeglądzie stwierdzam, że wcale nie ma tego dużo. Należę do osób, które lubią testować. Jednak jak już znajdę perełkę to jestem jej wierna.

Pozdrawiam, Kasia

4 komentarze:

  1. Znam kilk produktow i takze jestem im wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cetaphil znam tylko balsam jednak nie jest jakoś szczególnie nawilżający znam znacznie lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Batiste ale zapach blush.. czasami ratuje wygląd włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. TT i batiste bez nich nie wyobrażam sobie jakbym funkcjonowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)