piątek, 7 lutego 2014

Komórka w akcji vol.1

Witajcie:)


Bardzo lubię oglądać miksy różnych zdjęć dziewczyn, które przygotowują z całego tygodnia. Postanowiłam i ja spróbować, zobaczmy jak to wyszło:

Od dwóch lat myślałam zrobić, czy nie i jest :)

 Latte z moim kochanym mężem
Zamówiona z Niemiec przyszła w 3 dni. Ile ona w sobie mieści
niewiarygodne :)

 Miał być tylko spacer…hmmmm, jak to przemycić do domu :P

Małe zakupy,poszłam wymienić 6 pustych pudełek
i głupio było tak wyjść z darmową szminką,
więc mam pierwszy podkład z MAC:)
Nowa paletka z Sleek - moje kolorki:)



Dużo się nie działo, ale raz na jakiś czas jeśli spodobają się wam takie posty to z miłą chęcią podzielę się z wami moją codziennością :):)

Piszcie, czy chcecie takie posty ?????


Buziaczki, Kasia

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na pewno będą się pojawiać co jakiś czas:)

      Usuń
  2. Pokaż koniecznie torbę, jestem bardzo ciekawa jak dużo jest w stanie pomieścić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie długo będzie post o torbie

      Usuń
  3. Z tatuażami jest tak :zrobisz jeden chcesz drugi,zrobisz drugi chcesz trzeci :),milo się oglądąlo i czytało :) Więcej takich postów z życia,buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już mi się marzy kolejny hahaha

      Usuń
  4. baaaardzo sie podobaja!
    tez lubie takie zestawienia tygodniowe:)))

    a co jest na tym tatuzau?
    olya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, będą się pojawiać :) A tatuaż never give up

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)