czwartek, 6 lutego 2014

Makijaż walentynkowy - propozycja nr 2

Cześć dziewczyny:)


Dziś kolejna propozycja makijażu walentynkowego, zapraszam:





Użyte kosmetyki:

twarz:


- podkład Bourjois healthy mix 52
- podkład No7 beautifully matte warm beige
- korektor Soap&Glory kick ass light
- bronzer Nars laguna
- róż Benefit
- rozświetlacz The Balm

usta i oczy:


- szminka MAC angel

- baza Essence Ilove stage
- brwi MUFE aqua brow 25
- eyeliner żelowy Maybeline
- maskara Loreal miss manga


- pigment MAC pink opal - na połowę wewnętrznej powieki
- pigment MAC apricot pink - na zewnętrznej części powieki i na dolnej powiece
- cień Bobbi Brown cement - roztarcie załamania powieki 
- cień Bobbi Brown espresso - w załamaniu powieki i na dolnej powiece


Buziaczki, Kasia

10 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu <3 swietny makijaz na Walentynki :) sliczne kolory wybralas od jakiekos czasu bardzo mi sie takie kolory podobaja :) mam na facebooku zdjecie makijazu rowniez z jasnymi odcieniami rorzu z bardzo delikatnym brazem ... i ten twoj makijaz jest podobny. Ogolnie wszystkie twoje makijarze so brdzo ladne :) Kochana pozdrawiam Cie serdecznie i moc Buziakow sle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kotek z całego serduszka:) buziak

      Usuń
  2. Szminka jest piękna, a powiedz czy nie ścierają Ci się ani nie rolują cienie na tej bazie ? Bo u mnie czasami tak i nie wiem czy to baza czy cienie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolują się bardzo, niestety im dłużej używam tej bazy tym bardziej chcę ją wyrzucić do śmieci

      Usuń
  3. piekne makijaze, dla mnie idealne nie tylko na walentynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatnie ale ładnie, uroczo:) Zapraszam cię do mnie na rozdanie: http://agugupazdziernik.blogspot.com/2014/01/megarozdanie_28.html

    Będzie mi miło jeśli dołączysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dołączyłam:) Powodzenia kochana:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)