piątek, 21 lutego 2014

ZOEVA - Makeup tote zoe bag

Cześć dziewczyny!!


Dziś mam dla was parę słów na temat profesjonalnej torby dla wizażystów firmy Zoeva.




Swoją torbę zamówiłam ze strony producenta klik koszt torby to 38 euro plus koszty przesyłki. Wysyłają na cały świat, na zamówienie czekałam około 4 dni.
Dziś torbę możecie dostać w Polsce na stronie Ladymakeup, a w UK na stronie Love-makeup.

Przyjrzyjmy się jak wygląda w środku:


Na samy początku troszkę byłam zdziwiona faktem, że duża to ona nie jest. Natomiast pozory mylą, jestem niesamowicie zadowolona. W środkowej części, gdzie mamy miejsce na pędzle mamy wokół materiał plastikowy, który świetnie się czyści. Mieści w sobie bardzo wiele rzeczy i wszystko można sobie świetnie zorganizować, zobaczcie sami:




I co sądzicie??


Buziaki, Kasia

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)