środa, 9 kwietnia 2014

Komórka w akcji vol.2

Cześć dziewczyny:)


Dziś post na luzaka, czyli kilka fotek z codziennego życia, zapraszam:

Nowa lampa i ogromny bałagan


W końcu mi coś wychodzi, a ręki do roślin niestety
nie mam:)

Nowy zegarek z Guess

11 lat razem i wciąż jak dzieci:)

W TESCO można już znaleźć sporo polskich
produktów:)
A takich promocji to moje szkraby nie ominą:)

Moja największa miłość!! 

Brudasy wyprane

Moja FiFi :)

Ach te kapelusze:)

Kocham słońce i latte


Buźka,

2 komentarze:

  1. Takie kapelusiki strasznie mi się podobają, wyglądają bardzo bardzo elegancko. A ręki do roślin to ja też kompletnie nie mam, jestem w stanie zasuszyć kaktusa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie posty
    uuuuuuwielbiam ozdoby do wlosow-wszelakie! bo tez uwielbiam wlosy:) a tak nawiasem mowiac pokazywalas pielegnacje czy nic sie nie znalazlo do wlosow?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)