poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Nowości - kolorówka

Cześć dziewczyny:)


Tak jak obiecałam dzisiejszy post to nowości z kolorówki, zapraszam:



-moje paznokcie są w opłakanym stanie i dzięki mojej kochanej
Ani postanowiłam wypróbować serum do 
paznokci firmy Regenerum
- Lakier Essie druga już buteleczka mademoiselle
- Lakier Essie Fiji
- Lakier OPI don't burst my bubble


- Paski wosku do skóry wrażliwej Veet
- Kredka do brwi Sleek w odcieniu light


- Maskara na promocji za 6 funtów Elizabeth Arden
- Połówki Ardell 318 kolejne opakowanie - najlepsze


- Kremowy cień do powiek Maybelline color tattoo on and on bronze
- korektor Maybelline Anti-Age odcień light
- róż w sztyfcie No7 mango sorbet


-Paletka Naked3
- Paletka 5 cieni Estee Lauder


- Szminka Rimmel 700 nude delight
- Szminka matowa Givenchy za całe £ 5 310 coral
- Estee Lauder LipShine ala masełko do ust 09 sydney kiss


Na koniec moja miłość pędzle Zoeva - niesamowita jakość za rozsądną cenę 
- bardzo wam polecam
do różu 126
skośny do cieni 235
do załamania powieki 231


Już wkrótce swatche palet i szminek, pozdrawiam.




4 komentarze:

  1. wszystko faaajne :) obudziła się we mnie zazdrość :P
    ~
    http:widzimisiebrunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :):) wszystko praktycznie kupione na jakiś promocjach :)

      Usuń
  2. prosimy o jakies wiosenne makijaże i stroje dnia:)
    z pielęgnacji chetnie uslysze o zelu marchewkowym:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)