wtorek, 27 maja 2014

Max Factor CC colour corrector - recenzja

Cześć dziewczyny:)


Wow, ale mnie długo nie było:)

Miesiąc maj był dla mojej rodziny niesamowicie ważny : Pierwsza Komunia Święta naszej córci, a reszta praca, praca i praca. Dobrze, że już to wszystko za nami, wkrótce na pewno wrzucę parę fotek:)

Dziś przychodzę do was z bardzo ciekawym produktem. Korektor Max Factor na zaczerwienienia. Korektory są nowością w UK i bardzo ciężko je dostać. ( przynajmniej tak było 3 tygodnie temu )

źródło internet






Mamy 5 różnych wysuwanych kredek o niebywale kremowej konsystencji.

źródło internet


Moje wrażenia:

- cena do przeżycia 9.99 ja skorzystałam z promocji w sklepie Boots 3 za 2 więc jakoś się to rozłożyło:)
- kremowa konsystencja
- łatwo się rozciera
- redukuje zaczerwienienia (wypryski, naczynka )
- 36 miesięcy od otwarcia

Jestem bardzo zadowolona, teraz wam pokaże jak to wygląda:


Dobra teraz na golasa :)


 Mam co zakryć i uwierzcie mi działa :)



Buziaki

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)