niedziela, 6 lipca 2014

Podkłady na lato - Bourjois CC cream

Cześć dziewczyny:)


Dziś mam dla was post o moich ulubionych podkładach na lato. Posiadam skórę mieszaną i szczególnie latem przy wysokich filtrach podkłady nie przepadają za mną, więc do rzeczy.

Pierwszy podkład, który wam przedstawię to Bourjois 123 perfect CC cream.




123 Perfect jest to lekka i nietłusta formuła oparta na trzech pigmentach:
- niwelują zmęczenie
- zaczerwienienia
- przebarwienia
Posiada faktor SPF15.

Zobaczmy jak wygląda u mnie:

Minusy:

- cena - wydaje mi się, że jest za wysoka
- niestety delikatnie ciemnieje
- syfki jednak przebijają

Plusy:

- lekka konsystencja, trzeba z nim uważać bo jest bardzo rzadki
- wyrównuje koloryt skóry
- skóra delikatnie rozświetlona, bez drobin
- w upalne dni utrzymuje się około 6 godzin bez poprawek
- delikatny przyjemny zapach
- nie tworzy maski

Podsumowując efekt jaki daje na mojej skórze bardzo mi odpowiada. Mimo problematycznej skóry, którą posiadam nie wstydzę się wyjść na zewnątrz. Nie odczuwam go na skórze, a co najważniejsze nie zapycha.

W razie jakichkolwiek pytań piszcie. Buziaki


4 komentarze:

  1. ładnie kryje, ja w tym roku używam Affinitone i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie go chce wypróbować, tyle osób o nim dobrze mówi. Mam nadzieję, że w PL go znajdę, buziak

      Usuń
  2. syfki radzę usunąć ,a nie zakrywać podkładami i kremami, fujj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się ma trądzik to lepiej nie ruszać. Powodzenia z usuwaniem i dziurami

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)