piątek, 11 lipca 2014

Sleek eyebrow stylist - recenzja

Cześć dziewczyny:)


Dziś przygotowałam dla was krótką recenzję kredki do brwi z firmy Sleek. 

Źródło: internet




Kredkę można kupić w sklepie Superdrug i kosztuje £5.99, dostępna jest w trzech odcieniach: light, medium i dark.

Moja jest w odcieniu light i przyznam, że odcień jest świetny. Na początku aplikacja nie była łatwa ze względu na jej kształt, ale po kilku próbach doszłam do wprawy. Największy jej minus to bardzo szybko się zużywa.

Muszę przyznać, że to najlepsza kredka z średniej półki, natomiast moim faworytem zostaje kredka do brwi z firmy MAC lingering.

Kilka fotek:





Buziaki, 

3 komentarze:

  1. Chciałam ją kupić kupić, ale się rozmyśliłam. Poza tym obawiałam się, że będzie miała zbyt ciepły odcień, a widzę że Twój jest całkiem neutralny. Jeszcze się nad nią zastanowię, a MACa mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc za tą cenę można się skusić, ale daleko jej do kredki choćby z MAC, buziaki

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)