czwartek, 28 sierpnia 2014

Wszystko co dobre, szybko się kończy…

Cześć dziewczyny:)


Wracam do was po przepięknym urlopie i post zacznę od nowości kosmetycznych.

Kosmetyki kolorowe, na szczęście tylko dwa:)


cień trax i słynny studio fix w odcieniu nc25



Kolejne kosmetyki to wygrana na blogu KOSMETYKI BEZ TAJEMNIC 


plus bonus, który znalazłam w paczce


Raz jeszcze dziękuję kochany Aniołku :)

Kolejne produkty to dwie maski, które bardzo chciałam mieć:


Skusiłam się także na kremy wodne it's skin :


Kolejne kremy z La Roche - Posay


Kolejne dwa produkty to filtr Vichy o którym słyszałam dużo pozytywnych opinii i krem na trądzik, który kupiłam przed samym wyjazdem:


Kolejne kosmetyki nie były jakoś bardzo przemyślane natomiast zawsze się przydadzą. Najbardziej jednak jestem ciekawa żelu do twarzy z Sylveco:


Na koniec coś dla ciała:



I na koniec mała pocztówka:



Pozdrawiam was mocno,

4 komentarze:

  1. Całkiem spore zakupy :D Daj znać potem jak sprawują się kosmetyki z mac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy na puder to muszę zaczekać bo wzięłam sobie w swoim odcieniu, a teraz jestem trochę opalona:)

      Usuń
  2. oj tak czekalam na nowy post
    ;) i wresxcie jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, teraz będę starać się dodawać regularnie:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)