poniedziałek, 8 września 2014

Pędzle ZOEVA

Witajcie kochane:)


Dziś przygotowałam dla was krótką opinię na temat pędzli ZOEVA, zapraszam:





Po dłuższym czasie użytkowania stwierdziłam, że podzielę się z wami moją opinią czy warto?

Wybrałam zestaw klasyczny do twarzy i zamówiłam go na stronie love-makeup. Cena takiego zestawu to £52.95 za sześć pędzli.  Przychodzą w prześlicznym etui, każdy z osobna zapakowany.


Kosmetyczka na pędzle wykonana jest ze sztucznej skóry, a jej wnętrze z delikatnej tkaniny.

1. 142 / Concealer buffer

Przeznaczony do nakładania i blendowania korektora pod oczami, czy w okolicach nosa. Wykonany z włosia syntetycznego.

Dla przykładu porównam z pędzlem Hakuro

2. 122 / Petit stippling

To pędzel typu duo-fiber o małej główce, przeznaczony do kremowych produktów jak róże, czy rozświetlacze w kremie.

Dla porównania mam z dłuższym włosiem pędzel z MAC i szczerze częściej sięgam po pędzel Zoeva

3. 105 / Luxe highlight

To delikatny pędzel o stożkowej końcówce przeznaczony do precyzyjnego konturowania i rozświetlania. Wykonany z włosia naturalnego i syntetycznego.

4. 127 / Luxe sheer cheek

To niezwykle delikatny pędzel przeznaczony do nakładania różu, wykonany z naturalnego włosia.

Dla przykładu pędzel z Sephora który nie jest już tak przyjemny i delikatny

5. 102 / Silk finish

Przeznaczony do nanoszenia podkładów płynnych lub mineralnych, wykonany z syntetycznego włosia.

Porównam go z pędzlem z firmy Sephora i tu krótko pisząc oba są świetne

6. 106 / Powder

Pędzel przeznaczony do aplikacji wszelkich kosmetyków sypkich, prasowanych i w kamieniu. To jest mój ideał do pudrów. Wykonany z włosia syntetycznego.

Podsumowując
Jestem bardzo zadowolona z pędzli i z czystym sumieniem mogę wam polecić markę Zoeva. To nie ostatnie moje pędzle, bo już kilka ciekawych pozycji jest na mojej liście. Interesują mnie także nowe szminki kremowe i piękne paletki, ale muszą jeszcze zaczekać:)

A wy posiadacie pędzle Zoeva?
Co o nich myślicie?


Pozdrawiam, Kasia

6 komentarzy:

  1. Bardzo mnie kuszą te pędzle, nawet z samego wyglądu są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetnej jakości jak za tą cenę, bardzo polecam:)

      Usuń
  2. Z Twojej gromadki mam mały Duo-fiber oraz ten do korektora. Kupowałam pojedynczo i jestem z ich jakości zadowolona.
    Mam w planach zakup jeszcze kilku i już spodobał mi się Silk Finish oraz Luxe Hilight. W ogóle mogłabym mieć wszystkie, a Rose Gold w szczególności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadza się rose gold, ile ja się na niego czaiłam i w końcu wzięłam ten zestaw:)

      Usuń
  3. Z pędzli Zoeva mam tylko te do oczu póki co. Bardzo je lubię i może kiedyś powiększę sobie gromadkę o te do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może pędzelek 224 zastanawiam się nad nim?

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)