poniedziałek, 1 września 2014

Simple makeup - powrót do szkoły

Cześć dziewczyny 


Dziś mam przyjemność pokazać wam bardzo prosty i szybki makijaż, wykonany drogeryjnymi kosmetykami.
Makijaż bardzo delikatny idealny do szkoły, zapraszam:







1. Zaczynam od bazy Bioderma sebium pore refiner
2. Korektor na zaczerwienienia MaxFactor CC zielony
3. Podkład (próbka YSL) jest troszkę za jasny niestety tak panie w Debenhams pięknie dobierają odcień :)
4. Korektor pod oczy Maybelline anti-age light
5. Puder Ben Nye fair
6. Róż Bourjois 34
7. Na całą powiekę ruchomą cień matowy Sleek oh so special "bow"


8. W załamaniu powieki paletka Sleek oh so special matowy cień "the mail"
9. W kąciku wewnętrznym biały perłowy cień z paletki EL 12 velvet orchids
10. Podkręcam rzęsy zalotką No7
11. Maskara Elizabeth Arden
12. Cielista kredka na linię wodną MaxFactor 090
13. Podkreślam brwi Maybelline color tattoo permanent taupe
14. Wazelina na usta Vaseline red lip tint





Pozdrawiam, Kasia



8 komentarzy:

  1. ten korektor zawsze mnie kusił z maybelline, po ile on jest, tak z ciekawości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny mój ulubieniec, kosztuje około 8 funtów

      Usuń
  2. sporo kosmetyków jak na tak delikatny makijaż ;) podejrzewam, że połowę można ominąć :) ja tam do szkoły malowałam tylko kreskę eyelinerem, tuszowałam rzęsy i styka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, ja także kiedyś potrzebowałam tylko maskary:) buziak

      Usuń
  3. Mój dzienniaczek wygląda bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropnie podoba mi się taki look ostatnio :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny, chociaż mógłby być troszkę bardziej wyrazisty :) Pozdrawiam! :)
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)