środa, 1 października 2014

Max Factor skin luminizer - recenzja

Cześć dziewczyny:)


Przygotowałam dla was kilka recenzji produktów kolorowych.
Dziś mam przyjemność przedstawić wam podkład firmy MaxFactor skin luminizer.





Potrzebowałam kupić ciemniejszy podkład, gdyż wszystko co posiadam stało się po wakacjach za jasne. Na mojej liście był podkład sprawdzony, czyli Bourjois. Co te reklamy potrafią, wciąż się na nie nabieram :)
Postanowiłam jednak zaryzykować i wypróbować delikatnie, rozświetlający podkład MaxFactor.

PLUSY
Podkład posiada jakby żelową konsystencję, jest przyjemny w nakładaniu.
Eleganckie opakowanie z pompką.

MINUSY
Podkład utlenia się, niestety mocno ciemnieje na skórze.
Słabo kryje potrzeba 2-3 warstw.
Nie ma żadnego rozświetlenia, raczej po 3/4 godzinach błyszczy się na twarzy. (tu idealny jest Rimmel wake me up)
Cena.

Jestem posiadaczką skóry mieszanej i przy mocnym przypudrowaniu niestety po pracy twarz wygląda żałośnie. Jest to bardzo słaby podkład.

Zobaczcie jak to wygląda na zdjęciach:

Jedna warstwa

Dwie warstwy

Moja ocena 2/5

A wy miałyście ten podkład?
Co sądzicie o nim?

9 komentarzy:

  1. Szkoda, ze taki słaby, bo miałam na niego ochotę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli nie masz dużych problemów skórnych to polecam, bo ładnie wyrównuje koloryt.

      Usuń
  2. Ależ się zgrałyśmy z tymi recenzjami. :)
    Ale taki bubel, że trzeba wszystkich przestrzec przed nim jak najszybciej! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie :) U mnie kompletnie się nie nadaje, mieszam go z innymi podkładami to jeszcze jakoś daje rade.

      Usuń
  3. miałam ochote go kupić ale już nie raz czytałąm negatywna opinie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam skórę mieszaną i problematyczną, jeśli nie masz dużych problemów to warto wypróbować.

      Usuń
  4. Spotykam się z różnymi opiniami na temat tego podkładu - jedne bardzo pochlebne, inne zdecydowanie mniej. Miałam na niego ochotę ale chyba mimo wszystko się na niego nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda skóra inna, może u ciebie się sprawdzi:) Napiszę tak jeśli nie masz zaczerwienień to polecam bo to fajny mimo wszystko podkład. U mnie wszystko wyłazi spod niego niestety:(

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam, żadnego podkładu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)