czwartek, 13 listopada 2014

MAC matchmaster - recenzja

Cześć dziewczyny:)


Dziś mam dla was recenzję podkładu MAC, zapraszam:





Zalety:

- bardzo łatwo się nakłada
- nie ciemnieje na twarzy
- jest długo trwały, a przy tym nie ściąga skóry
- średnie krycie
- delikatnie matowe wykończenie
- SPF15
- 35 ml w butelce
- nie zapycha i dobrze się sprawdza przy mieszanej skórze

Wada:

- pompka, która często mi się zacinała


Jest to podkład z wyższej półki więc czy mówić tu, że wadą jest wysoka cena?
No cóż kosmetyki MAC do tanich nie należą i to chyba każdy wie.


Ja jestem bardzo zadowolona z tego podkładu, to mój drugi podkład z tej firmy i mam ochotę na więcej.
Napiszcie proszę jaki podkład jeszcze warto wypróbować?

Buziaki, Kasia



4 komentarze:

  1. Dziwny kolor - nie wpada on za bardzo w pomarańcz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) lekko żółtawy kolor. Zdjęcia robiłam wieczorem.

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tego podkładu, może kiedyś się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)