środa, 28 stycznia 2015

Makijaż z niebieskim akcentem

Cześć dziewczyny,


Dziś mam dla was kolejną propozycję makijażu z kolorową dolną powieką, zapraszam:





Użyte kosmetyki:

twarz:
-podkład Rimmel wake me up 200
-puder Ben Nye fair
-róż MAC dainty
-bronzer Sleek contour kit light
-rozświetlacz MAC soft and gentle


oczy:
-na całej ruchomej powiece pigment MAC english gilt
-w załamaniu powieki cień MakeUp Geek creme brulee
-eyeliner żelowy Maybelline
-dolna powieka Inglot 428 i MAC pigment blue
-brwi cień MAC concrete
-maskara Bourjois


usta:
-błyszczyk Dior 556

Buziaki, Kasia

4 komentarze:

  1. Śliczny ;) bardzo mi siepodoba ten pigment MAC ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się kiedy miałam ostatnio coś niebieskiego na oczach i nie mogę sobie przypomnieć... Swego czasu niebieskości i fiolety dominowały na moich powiek, a teraz ograniczyłam się tylko do brązów, a szkoda... Ale masz piękne, duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także wybieram brązy, najlepiej się w nich czuję:) Makijaż jakiś wydawał się blady, więc dodałam na dolną powiekę coś wesołego i wyszło inaczej niż zawsze :):) buźka

      Usuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)