wtorek, 3 marca 2015

Produkty do brwi część 1

Cześć dziewczyny,


Dziś przygotowałam dla was pokaz kilku produktów do brwi tych lepszych i tych gorszych, tych tańszych i tych droższych. Pierwsza część to kredki to brwi zobaczcie same jak bardzo różnią się od siebie:




RIMMEL brow pencil 002 hazel

Koszt kredki to £2.99
- nie jest zbyt twarda ani zbyt miękka
- wpada w rudy odcień
Jej kolor absolutnie nie przypadł mi do gustu


CARTICE eye brow stylist 020 date with ash-ton

Koszt kredki ok. 10 zł
- nie jest zbyt miękka ani zbyt twarda
- chłodny odcień
Najtańsza i najlepsza kredka


LOREAL brow artist 02 blonde

Koszt kredki £5.49
- zbyt miękka
- chłodny odcień
- po drugiej stronie wosk
Niestety jest zbyt woskowa i momentami zostawia grubszą warstwę


MAX FACTOR eyebrow pencil 2 hazel

Koszt kredki £4.99
- twarda
- chłodny delikatny odcień
Kolor jest bardzo ładny natomiast jest bardzo delikatna i trzeba więcej czasu na otrzymaniu ładnego efektu.


SOAP&GLORY archery blondeshell

Koszt kredki £8.00

- precyzyjna
- chłodny delikatny odcień
- nie jest zbyt twarda ani zbyt miękka
Jest najlepszą kredką natomiast ma swoje wady, nie jest zbyt tania i bardzo szybko się kończy.


A tu wszystkie obok siebie:



Wszystkich kredek używałam mocniej, abyście mogły widzieć ich odcienie.

Używałyście tych kredek?
Jakie kredki u was sprawdzają się najlepiej??

Pozdrawiam Kasia 

xxx

3 komentarze:

  1. Mam kredkę L'Oreal i dla mnie jest zbyt miękka. Zabieram ją na wyjazd i wtedy zazwyczaj nie mam czasu, możliwości ani chęci żeby dbać o precyzję choć rozwiązanie z woskiem z drugiej strony i szczoteczką na zatyczce jest świetne. Teraz muszę poszukać czegoś twardszego. Może rozejrzę się za tą z MaxFactor.

    OdpowiedzUsuń
  2. L'Oreal i Catrice najlepsze. I u mnie też się najlepiej sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kredkami jakoś zawsze nie było mi po drodze, bardzo polubiłam cień do brwi z Inglota i pomadę z Vipery ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)