czwartek, 23 kwietnia 2015

Podkład Make Up For Ever HD

Cześć :)


Dziś krótkie podsumowanie nowego podkładu. Zacznę od tego, że w Wielkiej Brytanii jest bardzo ciężko dostać podkład MUFE. Niestety musiałam zamówić go online i mieć głęboką nadzieję, że nie pomyliłam się z odcieniem. I udało się odcień który wybrałam jest mieszanką żółtego i różowego pigmentu, czyli odcień beige numer 118.





Podkład nie należy do najtańszych ok £35, więc zacznijmy od zalet:

- podkład nie ciemnieje na twarzy
- nie zatyka porów
- bardzo dobrze się aplikuje
- ma średnie krycie
- lekkie, plastikowe i estetyczne opakowanie
- nie podkreśla suchych miejsc
- posiada pompkę
- bardzo ładnie wygląda na zdjęciach
- niesamowita gama kolorów, aż idzie się pogubić


Wady:

- cena, niestety płacimy za firmę
- niestety po 3-4 godzinach skóra się przetłuszcza

Przyjrzyjmy się jak wygląda na skórze:



I jeszcze zdjęcie z lampą:


Podsumowując jest to bardzo dobry podkład, który u mnie się sprawdza i jestem zadowolona z wyglądu mojej skóry.

A wy miałyście podkład MUFE?
Co myślicie?


Pozdrawiam, Kasia


8 komentarzy:

  1. zaraz po wygląda na prawdę ładnie na buzi :) chciałabym go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ujednolica kolor skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu czy powrocisz jeszcze na bloga? marze o jakims stroju dnia czy makijazu!

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezentuje się na twarzy. Muszę przyznać, że robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić aparat do drenażu limfatycznego i jeszcze elektrostymulatory. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie wasze komentarze :)